Letošní expedice Ferocan 2016, byla naprosto perfektně připravená a tímto patří velké díky Meďanovi za skvělou přípravu všech materiálů a cest. Díky tomuto, jsme nikde nebloudili a vše jsme našli na první dobrou, ať už ferraty nebo canyony. Vzhledem k tomu, že jsme s sebou měli nováčka Lindu, zvolili jsme také jednodušší trasy, takové, kde už jsme v loňském roce byli a tím pádem věděli do čeho jdeme. Ve výsledku jsme usoudili, že nebylo špatné si některé klettersteig zopakovat, protože Arny mohl alespoň dohnat svou loňskou ztrátu. V jezerní krajině blízko Salzburgu jsme letos strávili 4 dny, už tady jsme velmi ocenili náš nový nafukovací stan, který všichni kempaři velmi obdivovali, hlavně proto že nemá žádné tyčky a je postavený za celých 8 minut, časem jsme stáhli na 6 minut. Všechno se nám, ale do stanu krásně vešlo. Však se můžete podívat na fotkách. Po čtyřdenním lezení na klettersteig, během kterých jsme zvládli celkem 6 klettersteig, jsme se už tradičně jeli vyrelaxovat do Tauern spa, našich oblíbených lázní se skvělými saunami. NO a pak hned následoval přesun směr severní Itálie, letos ubytovaní v kempu u jezera Lago di Cavazzo v romantické krajině. Kolem dálnice směr Udine v této oblasti je nespočet naprosto skvostných canyonů, každý je jiný, ale co mají společného, vysoké vodopády, které vždy končí někde u dálnice nebo v řece Felle, kterou je pak třeba přebrodit. Díky tomuto jsme vždy při posledních velkých slaněních měli obdivovatele.
Abych to shrnula, dovolená naprosto skvělá a už teď víme, že v manuálu nám zbyla velká spousta popsaných tras a těšíme se na další rok a další nová dobrodružství.
PS: jen auto budeme muset pořešit příště lépe, tak tady pro info výčet všech patálií s Seatem „Almarou“
- to, že to byla pixla, to radši nehodnotím
- nefungující tachometr a tempomat – opraveno by Arny a Meďan s Bořkem sevismanem na telefonu
- světla svítící do pangejta – opraveno by Arny a Meďan s Bořkem servismanem na telefonu
- odpadající gumy u dvěří – opraveno by Arny a Meďan + oboustranná lepící páska :-)
- tapecírung – přišroubovaný vruty :-)
- na co si šáhl to upadlo, viz hodiny nad hlavou, viseli na drátkách
- ulomené spodní uchycení motoru – ty rány to jste ještě neslyšeli – v Rakouském autorizovaném servisu chytli záchvat smíchu když nás tam viděliJ a opravovaliJ
- no a v neposlední řadě, při 2999 otáčkách, přestalo fungovat turbo a auto jelo 60km/hod i na dálnici
Tak to by mohlo být asi všechno :-)
mrkni na fotky |